دیدنی های کیش
نوشته شده توسط : تینا

اسکی رو یخ کیش

معرفی:پیست اسکی رو یخ کیش یا همان پاتیناژ در مرکز خرید دامون قرار دارد.به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی که این سالن دارد، در طول روز این امکان وجود دارد که از درون آن بتوان دید مستقیم به مناظر طبیعی و دریا داشت.پیست اسکی دارای مربیان حرفه ای میباشد تا قبل از شروع آموزش های لازم را ببینند.این پیست برای علاقمندان این رشته ورزشی یکی از بهترین پیست های موجود درکشور است که می توانند درآن جا به ورزش و تفریح بپردازند. این پیست با مساحت بیش از 250 مترمربع در سالنی به وسعت 400 مترمربع در طبقه دوم مرکز تجاری دامون ساخته شد.گردشگران تور کیش حتی  بدون دیدن دوره های آموزشی مربوطه می توانید به طور تفریحی در این مرکز اسکی رو یخ با حضور مربیان، سرگرم باشید و از آن لذت ببرید.شرایط یادگیری این رشته را برای تمام اعضای خانواده که محدودیت سنی بلیط تور کیش هتل ترنج ندارد، مهیا کرده است.وجود این مکان در مرکز خرید دامون این امکان را به گردشگران تور کیش میدهد تا اگر احساس گرسنگی با خیتگی کردند بتوانند براحتی به رستوران مرکز خرید رفته و با خوردن غذا های لذیذ خستگی را از بدن خود دور کنید.گردشگران علاقه مند به این رشته در طول اقامت میتوانند به این مرکز خرید رفته و در کنار خرید های خود لحظات شادی را در پیست اسکی بگذرانند.

اسکی رو یخ کیش

ساعت کاری:از ساعت 12 الی 14 و 18 الی 24 آماده پذیرایی از گردشگران عزیز میباشد و همچنین جمعه صبح ها نیز باز میباشد.

موقعیت مکانی:جزیره کیش، بلوار ایران، خیابان وصال، مرکز خرید دامون، طبقه دوم

اسکی رو یخ کیش


بیگ بال کیش

معرفی:یکی از جالب ترین تفریحاتی که جدیدا به جزیره کیش وارد شده است بیگ بال میباشد.بیگ بال همانطور که از اسمش پیداس یک توپ بزرگ از جنس پلاستیک میباشد  که مسافران تور کیش میتوانید به داخل رفته و روی آب شناور شوید.با حتی خانواده و دوستانتان میتوانند از بیرون شما را به حرکت در بیاورند.این بازی محیج و جالب میتوانند  ساعت ها لبخند بر روی لب های شما بیاورد.برخی از این حباب ها بقدری بزرگ هستند که میتوانید 2 نفری داخل آن رفته و لحظات خوبی را سپری کنید که در این حالت کنترل  این حباب ها راحت تر نیز میشود.این بازی برای خانم ها و آقابون قابل استفاده میباشد.هزینه این بازی نسبت به مدت زمان استفاده آن تور کیش هتل ترنج تابستان 98 متغییر میباشد.اسکله تفریحی از صبح  آماده خدمت رسانی به مسافران تور کیش هستند،البته به شرطی که هوا طوفانی نباشد و دریا آرام و کم موج باشد.

بیگ بال کیش


اسکوتر برقی کیش

معرفی:جزیره زیبای کیش دارای بازی های هیجان انگیز بسیاری میباشد.اسکوتر برقی درواقع همان دوچرخه یا موتور سیکلت برقی کوچک میباشد که شما مسافران تور کیش میتوانید در مسیر دوچرخه سواری از آن استفاده کنید لحظات خوبی را سپری کنید.اسکوتر برقی برای خانم ها نیز قابل استفاده میباشد و در این صورت میتوانید از این وسیله برقی بی سرو صدا استفاده کنید.نیروی محرکه اسکوتر از باتری میباشد در صورتیکه به طور کامل شارژ شده باشد شما میتوانید برای یک ساعت براحتی از آن استفاده کنید.نحوه استفاده از آن هم خیلی راحت و آسان میباشد و فقط یک پدال گاز و ترمز دارد.این وسیله برقی در جزیره کیش دارای طرفدار های زیادی میباشد.این موتورها در مدل های مختلف، قدرت و قیمت متفاوتی دارند.اگز به این جزیره سفر کردید حتما از این اسکوتر های برقی استفاده کنید تا یتوانید یک سفر به یادماندنی برای خود به یادگار داشته باشید.

اسکوتر برقی کیش

شرایط استفاده و قرارداد اجاره اسکوتر برقی:

1. داشتن حداقل 15 سال تمام برای تکمیل فرم قرارداد اجاره و قبول مفاد آن.
2. به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و پرداخت 50 هزارتومان ودیعه جهت ضمانت سلامت دستگاه.
3. استفاده از وسایل ایمنی (کلاه ایمنی).
4. دستگاه اسکوتر فقط جهت تردد در جاد مخصوص دوچرخه می باشد. لذا جداً از رفتن به درون معابر پیاده و سواره رو و همچنین جاده های خاکی خودداری فرمایید. در صورت مشاهده هرگونه تخلف ضمن بازپسگیری دستگاه، اجاره کننده ملزم به پرداخت وجه 50هزارتومن جریمه نیز خواهد شد.
5. خسارت وارده به دستگاه که ناشی از بی احتیاطی و عدم استفاده صحیح و تردد در مسیرهایی غیر از جاده مخصوص دوچرخه باشد به عهده اجاره کننده می باشد.
6. ایستگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال مجروح و آسیب دیدگی افراد در جریان اجاره دستگاه نداشته و اجاره کننده با علم و آگاهی از نحوه کارکرد و کنترل دستگاه آن را در اختیار گرفته است و لذا با امضا قرارداد کلیه مسئولیت پیشامدهایی که سهواً و یا عمداً در جریان اجاره توسط او به وجود می آید را تقبل می نماید و در این رابطه طرح هرگونه ادعایی را برای ایستگاه نخواهد داشت. 

اسکوتر برقی کیش

شرایط استفاده از در زمان اسکوتر سواری:

1. با سرعت زیاد نرانید.
2. حتما از سمت راست حرکت نمایید.
3. مراقب کودکان و سالمندان باشید.
4. زمان را در نظر داشته باشید تا به موقع و قبل از اتمام شارژ باطری به ایستگاه برگردید.

اسکوتر برقی کیش


اسب سواری در سواحل کیش

از تفریحات جذاب و دوست داشتنی جزیره کیش می توان به اسب سواری در سواحل زیبای خلیج فارس اشاره کرد که ساعت ها گردشگران عزیز را سرگرم خواهد نمود. در کیش پیست ها و باشگاه های سوارکاری بسیاری موجود می باشد که اسب هایی با نژاد های متفاوتی را با قیمتی مناسب در اختیار متقاضیان می گذارد. از باشگاه های خوب جزیره می توان به المپیک، مروارید، پیست صحرایی و ... اشاره نمود. 

مسافرین عزیز تور کیش می توانند اسب مورد نظر خود را کرایه نمایند و در کنار کشتی یونانی کیش سوارکاری کنند و در کنار دوستان و خانواده لذت ببرند.

 

اسب سواری در سواحل کیش

 

اسب سواری در سواحل کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,تفریحات کیش,جاذبه های توریستی کیش,مکان های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: